Witajcie! Zamiast lać wodę, wolę przejść do konkretów - zresztą tytuł postu mówi chyba sam za siebie. Na pewno zauważyliście już pierwszą rzucającą się w oczy zmianę: zupełnie nowy szablon bloga. Mam nadzieję, że przypadnie wam on do gustu i przywykniecie do niego (sam dobrze wiem na przykładzie choćby wielu portali społecznościowych, że zmiany w wyglądzie strony często bulwersują użytkowników [choć 3/4 z tych przypadków to kwestia przyzwyczajenia, a nie kiepskiego pomysłu projektantów]).
Jednak to dopiero początek zmian. Kolejna wyniknie ze zmiany wyglądu: mam zamiar poeksperymentować z kategoriami postów, tak by nawigacja na blogu była jak najwygodniejsza. Nie wiem, kiedy ta zmiana nadejdzie, to będzie powstawało stopniowo.
I kolejna - chyba najważniejsza, jeśli chodzi o samą treść bloga - to poszerzenie tematycznych horyzontów. Czyli po prostu blog nie będzie dotyczył jujż tylko i wyłącznie recenzji książek, ale także innych tekstów kultury. Właśnie, będzie blogiem o tematyce szeroko pojętej kultury, choć głównie będzie się to wciąż wiązało z recenzjami. Już przy zakładaniu tego bloga taki miałem plan, jednak przez pewien czas bałem się, czy temu podołam i postanowiłem, że kiedyś wrócę do tego pomysłu. I to jest ten moment. Zobaczymy jak mi to będzie szło, próbować zawsze można ;)
Na pewno z czasem pojawią się jeszcze inne urozmaicenia, jednak te, które tu przedstawiłem, należą do tych najważniejszych. Nie podaję konkretnej daty wywiązania się z tych obietnic. Tak jak pisałem: to wszystko będzie nadchodziło stopniowo i ciągnęło się przez pewien czas. Ważne, żebyście wy byli zadowoleni, bo ten blog jest nie tylko moim miejscem, ale i waszym.
A teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam udanego mijającego długiego weekendu oraz zostawić was z jedną ze świetnych piosenek zespołu The xx.