Zaczął się czerwiec: miesiąc, który kojarzymy głównie z Dniem Dziecka, latem i zbliżającymi się wakacjami. Żegnamy maj, który prawdopodobnie każdemu z nas minął trochę inaczej.
Ruszam z nową serią na tym blogu: Kulturalne podsumowanie miesiąca. Na pewno już domyślacie się, jak to będzie wyglądać. Po prostu wymienię wszystko, co udało mi się przeczytać, odsłuchać, obejrzeć w tym miesiącu. Będą się również pojawiać "ruchome" kategorie, gdy zdaży mi się być na jakimś koncercie lub - tak jak w tym miesiącu - gdy znajdę czas, by pograć w jakieś gry. Zaczynajmy!



Czytałem: 
Gwiazd naszych wina (RECENZJA), Gra o tron (czytam dalej) - książki; 
New X-Men #114-#118 - komiksy;

Oglądałem: 
Pamiętniki Wampirów sezon 5: odcinki 20-22, Sherlock sezon 1 - seriale;
Niesamowity Spider-Man 2 (RECENZJA) - film;

Słuchałem:
The xx - Coexist, Arctic Monkeys - AM;

Grałem:
Watch Dogs, Plants vs Zombies;




Maj pod względem kulturalnym zleciał całkiem nieźle. Maj mogę w swoim przypadku określić jako Miesiąc Poszerzania Horyzontów, gdyż zaznajomiłem się z kilkoma treściami, obok których wcześniej przechodziłem nie zwracając na nie specjalnej uwagi: zacząłem czytać komiksy po angielsku, co okazało się ciekawym sposobem do ćwiczenia języka (polecam!), zacząłem oglądać Sherlocka: serial, który pochłonął mnie całego i stał się moim ulubionym, poznałem twórczość Johna Greena, z którą nie mam zamiaru się rozstawać (ba, chcę ją poznać jak najlepiej), a także wzbogaciłem się o albumy dwóch świetnych zespołów, które teraz cały czas towarzyszą mi w codziennym życiu i sprawiają, że rutyna staje się mniej szara, a bardziej kolorowa.
Liczę, że czerwiec okaże się jeszcze bardziej udany: zaraz wystawianie ocen, po czym w szkole będzie - mam nadzieję - trochę większy luz. No a potem wakacje, podczas ktorych chcę nadrobić wszystkie filmowe i książkowe zaległości, na które nie mogłem sobie pozwolić w roku szkolnym z powodu braku czasu.
Uciekam czytać Grę o tron, bo idzie mi to trochę powoli, choć książka jest świetna. Ale o tym już niedługo... ;)


A jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co słychać u mnie w świecie książek, filmów i gier, zapraszam na moje profile na lubimyczytać i filmwebie :)