Jak to szybko zleciało... Równiutki rok temu pojawiła się tu moja pierwsza recenzja, która - gdy teraz na nią patrzę - z recenzją miała niewiele wspólnego XD Jak kiepska ona nie była, zapoczątkowała to, czego teraz nie potrafię i nie chcę porzucić. Miałem pewne przerwy, jednak w końcu wziąłem się za tego bloga, by miał jakieś ręce i nogi, i tak oto pojawiam się tu dość regularnie z nowymi recenzjami :) Przez ten rok poprawił się mój styl pisania, zmienił się wygląd bloga, zaczęło was tu troszkę przybywać i zawarłem pierwsze dwie współprace z wydawnictwami! Jestem tym bardzo podekscytowany i wciąż nie mogę w to uwierzyć: jeszcze kilka miesięcy temu wydawało mi się, że ten blog nie ma szans na jakąkolwiek uwagę ze strony jakiegokolwiek wydawnictwa. Bardzo mi miło i mam nadzieję, że współprace będą owocne. 
Wspominałem kiedyś o zmianach, które stopniowo tu wprowadzam: jest już nowy wygląd, pojawiły się podsumowania miesięcy (lipcowe pojawi się na dniach!), jednak to jeszcze nie koniec. Niedługo pojawi się tu więcej postów tematycznych kręcących się wokół kultury (muzyka, filmy, książki, seriale), być może jakiś nowy regularny cykl postów... Mam także zamiar ułatwić nawigację w poszukiwaniu archiwalnych recenzji z podziałem na kategorie (niby jest wyszukiwarka, ale w kategoriach można natknąć się na coś, czego znaleźć nie zamierzaliśmy i może nas to zainteresować na dłużej). To tylko wstępne pomysły, których mam w zapasie więcej ;)
Na koniec chciałbym serdecznie podziękować tym, którzy "pchnęli" mnie do pisania recenzji i założenia tego bloga. Dziękuję też wszystkim, którzy chcą czytać moje wypociny, a już szczególnie dziękuję tym, którzy pojawiają się tu regularnie. Mam nadzieję, że ta nasza "symbioza" będzie trwała tu przez kolejne lata :)

W ramach podziękowania za to wszystko na dniach pojawi się tu urodzinowy konkurs z nagrodami książkowymi. Bądźcie czujni! :)