Wreszcie nadszedł czas ogłoszenia wyników urodzinowego konkursu. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony dużym odzewem (początkowo marzyłem, żeby zgłosiły się chociaż cztery osoby ;)), za który bardzo dziękuję :) Przy losowaniu byłem tak podekscytowany, jakbym sam brał udział w tym konkursie! Dobrze, żeby dłużej nie trzymać Was w niepewności, przedstawiam wyniki, które są następujące:


Naznaczoną P. C. i Kristin Cast otrzymuje...

Mystic!


~


Pretty Little Liars. Kłamczuchy Sary Shepard wędrują do...

recenzje ami!



Serdecznie gratuluję zwycięzcom, a wszystkim uczestnikom dziękuję za udział. I nie martwcie się: to na pewno nie ostatni konkurs na tym blogu i jestem pewien, że na następny nie będziecie musieli czekać do jego następnych urodzin ;)

Ze zwycięzcami jeszcze dziś skontaktuję się mailowo, a jeśli w ciągu trzech następnych dni nie dostanę odzewu, ponowne losowanie zwycięzcy danej książki odbędzie się po moim powrocie znad morza (wracam za tydzień). Jeśli natomiast wszystko pójdzie sprawnie, usunę wszystkie komentarze ze zgłoszeniami, bo nie chcę, żeby niepotrzebnie widniały tam Wasze adresy mailowe ;)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim! 

Ps. Skoro już mowa o moim małym urlopie ;) Jeśli znajdę czas (i dostęp do internetu ;)), to postaram się coś wstawić, jednak niczego nie obiecuję. Ewentualnie może jeszcze dziś spróbuję coś naskrobać i zaplanować post na któryś dzień mojej nieobecności. Więc nie opuszczajcie REVIEW, bo może coś się tu jeszcze pojawi :)

Miłego weekendu i całego tygodnia!


EDIT: Wszystko już załatwione, kontakt ze zwycięzcami jest, więc nie będzie już dodatkowego losowania :)