Kolejna nowość na REVIEW. Od czasu do czasu, zupełnie nieregularnie, chcę dzielić się z Wami porcją inspirujących zdjęć i muzyki, które cieszą oko i ucho, a do tego motywują do aktywności i - przynajmniej w moim przypadku - poprawiają nastrój. Czy Wy też jesteście typem osobników bardzo wyczulonych na estetykę? Jeśli tak, to na pewno wiecie, o czym mówię: w moim wypadku humor potrafi poprawić nawet znalezienie pasującego do mojego gustu obrazu (i nie musi to być mem!). Jestem wzrokowcem i zawsze zwracam dużą uwagę na kwestie wizualne, chociażby w filmach. Dlatego lubię cieszyć oko ładnymi obrazami, zdjęciami, ilustracjami, które później mogą mieć naprawdę duży wpływ na moją własną twórczość. A muzyka świetnie to uzupełnia, dlaczego więc nie dzielić się inspiracją z Wami? To zahaczałoby o egoizm, a do tego nie dopuszczę.

Dziś chcę dobitnie zarazić Was wakacyjnym klimatem. I nic więcej tu mówić nie trzeba, niech muzyka i obrazy przemówią same.










































Mam nadzieję, że wakacje mijają Wam bardzo pozytywnie i wszystkie plany wcielacie w życie. A jeśli czujecie niemoc, to jak najszybciej to naprawcie! Zainspirować się można dosłownie wszystkim wokół, a czasu jeszcze nie brakuje! ;)


PS. Ten post zaplanowałem, ale chciałem się jeszcze tylko zameldować. Jestem we Władysławowie, dojechaliśmy bez żadnych problemów, a ja jednak pamiętałem o zgraniu sobie muzyki na telefon na całą drogę (nie chcielibyście jechać ze mną dziesięciu godzin jednym samochodem słuchając jak śpiewam zagraniczne popowe piosenki w moim autorskim wolnym tłumaczeniu na polski). Odpoczywam, nareszcie się wygrzewam (bo mi przecież całe życie jest zimno), robię zdjęcia i świetnie się bawię. Postaram się jeszcze tu do Was odezwać w tym tygodniu, a póki co zapraszam do obczajania mojego Instagrama i Snapchata (na snapie nazywam się emj0t), gdzie jestem na bieżąco ;) 


Wszystkie zdjęcia z postu reblogowałem na swoim tumblrze, możecie na nim zobaczyć źródła poszczególnych obrazów.