Cześć! W przerwie pomiędzy odpisywaniem na wszelkie facebookowe i niefacebookowe życzenia (wszystkie doceniam równie mocno, dla mnie nie liczy się tyle pamięć, co sam gest, dziękuję wszystkim!), postanowiłem skrobnąć dla Was coś krótkiego, co planowałem od jakiegoś czasu. Mam dla Was osiemnaście ciekawych linków, po jednym na każdy rok mojego żywota (nie martwcie się, linki nie będą tak stare). Nie przedłużając, enjoy!

39 aplikacji, dzięki którym zbudujesz dobre nawyki - świetny artykuł, który zapozna Was z niezłymi app-perełkami.

DailyLit - jedna ze stron, którą znajdziecie w linku powyżej. Codziennie piętnastominutowy fragment powieści prosto na Twoją skrzynkę!

SavedCard - pamiętacie Pele-Mele z czasów podstawówki? Twórcy tej strony dali mu drugie życie, tym razem wirtualne, i wyszło im to świetnie (jak na razie jest to tylko wersja beta, ale już jest super).

Skąd czerpać inspiracje do zdjęć - świetne wsparcie dla fotografów borykających się z chwilowym kryzysem twórczym na jednym z moich ulubionych blogów :)

Studia w Anglii - czy komuś jeszcze marzą się studia w UK, ale w ogóle nie ogarnia tematu? Tu znajdziecie wszystko, co musicie wiedzieć na ten moment :)

Paulina Wnuk - ile razy ciekła Wam ślinka do smakołyków, które widzieliście w jakimś filmie czy serialu? Macie ratunek!

Episode Calendar - zostając w temacie serialów: czy zdarza Wam się, że zaczynacie oglądać ich tyle, że gubicie się później, zastanawiając się, na którym odcinku stanęliście, a który dopiero wyjdzie? Episode Calendar przyjdzie Wam z pomocą, jak dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie tego problemu :)

Mój Instagram - #autopromocja - znajdziecie tam dużo ładnych i nieładnych, ale prawdziwych zdjęć, które dość wiernie odzwierciedlają moją codzienność (czasem ubraną tylko w ładniejsze kolory).

Laurence Philomene - najładniejsze portfolio, jakie widziałem w ostatnim czasie!

PicMonkey - szybka edycja obrazów w przeglądarce, w sam raz na bloga (jak ja dawno z tego nie korzystałem!).

Piosenka dnia - nic więcej dodawać nie trzeba.

SALA KINOWA - podrzucałem Wam kiedyś na Facebooku, ale ten kanał jest wart tego, by mówić o nim więcej. Dostęp do naprawdę dobrych produkcji filmowych legalnie i za darmo.

Moje portfolio - autopromocji ciąg dalszy. Jeśli ktoś jeszcze nie zaglądał, to serdecznie zapraszam, a kto już widział, niech na dniach zajrzy jeszcze raz, bo szykują się nowości :D

Skillshare - genialne kursy wideo z rozmaitych kreatywnych dziedzin.

Postcards Sessions - utwory polskich artystów w zupełnie nowych wersjach (włączcie Nykiel, włączcie!).

MusixMatch - jak dla mnie NAJLEPSZA aplikacja do rozpoznawania muzyki, a ponadto do poznawania tekstów piosenek.

i-D - dobre, inspirujące artykuły obracające się wokół mody, kultury i sztuki.

Drżące Trąby - a na koniec coś baaaaaardzo cute, nie wiem kim jesteście, jeśli to Was nie urzeknie!

I to tyle, mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie wśród powyższych linków. A ja uciekam być dorosłym. Miłego dnia!


PS. Bądźcie czujni, w tygodniu pojawi się mała niespodzianka! Jeśli będziecie chcieli wiedzieć, o co chodzi jako pierwsi, to zapraszam Was na mojego snapa oczywiście, bo gdzieżby indziej! :D emj0t



źródło fotografii: pixabay.com