Cześć! Przychodzę do Was z kolejną porcją ciekawych treści, na które ostatnimi czasy natknąłem się tu i tam. Co prawda, ostatnio podesłałem Wam trochę linków w urodzinowym poście, ale jednak to nie to samo i nie ma to jak #Przegląd :D Zapraszam!



Sesja Joanny Krupy #NOFILTER dla K MAGa nr 77.


To zdecydowanie najlepsza sesja tego numeru. No make-up, no fake. Krupa wygląda tu pięknie w swojej naturalnej odsłonie, a wszystko wzbogacone miłymi dla oka pewexowymi klimatami.


Artykuł 10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Gregorze Różańskim na i-D


Podzieliłem się nim dzisiaj z Wami już na Facebooku, ale musiałem wspomnieć jeszcze tutaj. Świetne spojrzenie na to, jaki wpływ na sztukę ma obecnie internet, jakie są relacje na tych dwóch płaszczyznach i jak obie wynikają z siebie nawzajem. Zachęcam Was również do obejrzenia prac Różańskiego - choć nie każdemu przypadną do gustu, ja już zaobserwowałem.


 18-Year-Old Photographer's Spectacular Conceptual Self-Portraits na artFido


Choć widziałem już w Internecie parę razy podobne motywy w zdjęciach, tak w pracach Laury Williams jest coś wyjątkowego. Delikatność, subtelność i kolorystyka. A przede wszystkim pomysły. Zachęcam Was mocno do obejrzenia jej prac.


Sesja Sketches w moim portfolio 


Skoro jesteśmy jeszcze w temacie fotografii... ;) Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z mojej najnowszej sesji sprzed dwóch tygodni. Bawiłem się świetnie fotografując pierwszy - i na pewno nie ostatni - raz w studio. Świetna ekipa i bardzo satysfakcjonujące efekty. O samej sesji mam zamiar jeszcze Wam dokładniej opowiedzieć, ale póki co obejrzyjcie i dajcie znać, jak Wam się podoba :)


Playlista Odkryj w tym tygodniu na Spotify


Na pewno już o niej wspominałem na blogu, ale jestem tą funkcją tak zachwycony, że po prostu musiałem o niej napisać w #Przeglądzie. Spotify co poniedziałek serwuje każdemu użytkownikowi spersonalizowaną listę piosenek dopasowanych do jego gustu, których nigdy w aplikacji jeszcze nie odtworzył. Funkcja sprawuje się fenomenalnie, praktycznie co tydzień znajduję jakieś perełki, których teraz słucham na okrągło.


Birdy - Fire Within (Deluxe)


Jak napisałem dziś na Snapie przy wstawianiu wideo z piosenką z powyższego albumu: "Muzyczne powroty". Birdy lubię od gimnazjum i opatentowany już przeze mnie Birdy mood nachodzi mnie najczęściej jesienią. Uwielbiam jej wtedy słuchać, często towarzyszy mi wtedy w gorszych momentach, choć tu akurat najlepiej spisuje się jej debiutancki album. Jestem oczarowany jej głosem i choć Fire Within zawsze bardzo mi się podobał, to dawno go nie słuchałem. Dziś nadszedł powrót do tego albumu, a to między innymi właśnie dzięki temu, że Spotify przypomniało mi o fenomenalnym utworze Wings [a gdy dowiedziałem się, że jest też jednym z ulubionych kawałków Xaviera Dolana, to jeszcze chętniej do niego wróciłem (czy na Was również miewa tak duży wpływ Wasza inspiracja albo nawet ktoś, kogo po prostu lubicie?)]. Po kilku dniach słuchania na przemian wspomnianego singla oraz Strange Birds, wziąłem się dziś za cały album. I ponownie jestem nim zachwycony. Pozachwycajcie się i Wy.


Gdzie jest moja latająca deska? [ft. Foxtitude] - Lisie Piekło na YouTube


Myślę, że Pauliny żadnemu jutubomaniakowi nie trzeba przedstawiać. Ale jeśli nie kojarzycie, to odwiedźcie jej kanał koniecznie. Jeden z moich ulubionych polskich lol contents. Filmik powyżej jest ściśle związany z wczorajszą datą - 21.10.2015 - dotyczącą Powrotu do przyszłości II (wciąż nie oglądałem tej serii, wstyd!). Lis wzięła się ostatnio za wideoklipy i idzie jej to genialnie: jeśli chodzi o montaż i całą stronę techniczną, bez wahania przyrównuję je do profesjonalnych teledysków. Paulina nie dość, że śliczna i zabawna, to jeszcze świetnie radzi sobie z pracą nad swoimi filmikami. Jutubowy wzór!



Jak Wam się podobał dzisiejszy #Przegląd? Coś szczególnie Was zainteresowało? Jak w ogóle podoba się Wam cały ten cykl? Piszcie, bo bardzo zależy mi na Waszej opinii - tak bardzo jak chętnie przygotowuję dla Was posty z tej serii, uwielbiam to! :)

W sobotę wybieram się na krakowskie Targi Książki. Cały weekend mam zajęty i nie do końca jestem pewien, kiedy pojawi się tu nowy post, ale na pewno będę na Snapchacie, gdzie zobaczycie relację z Targów, a także z koncertu Natalii Nykiel, na który również się wybieram (już nie mogę się doczekać!) :) Snapchatowe namiary na mnie znajdziecie po prawej stronie bloga: zarówno nazwa jak i Snapkod (możecie go zeskanować bezpośrednio z ekranu komputera). W takim razie do zobaczenia w następnym poście, a wcześniej na Snapchacie! ;)