Ostatnio przeczytałem, że listopad to zbiór poniedziałków z całego roku. Może rzeczywiście coś w tym jest... Ale nie ma się co zamykać w pokoju, z łóżka i tak będziesz musiał w końcu wyjść (mam tylko nadzieję, że w porównaniu ze mną jesteś szczęśliwcem i nie będziesz musiał tego zrobić średnio o 05:45...)! Nie wiem, czy masz taki nawyk, ale ja, gdy tylko mam rano trochę więcej czasu, sięgam po telefon, gazetę czy tablet i szukam motywacji. Zazwyczaj daje to kopa i w połączeniu z kubkiem kawy (ostatnio w ogóle nie słodzę, bądźcie ze mnie dumni tak jak ja sam jestem!) zapowiada całkiem niezły dzień. Pomyślałem, że może tym razem ja będę dla Ciebie takim wsparciem. I choć tworzę tego posta w niedzielę (a zaraz muszę uciekać jeszcze do wypracowania z polskiego), to zaplanuję go na poniedziałkowy poranek, licząc, że może ktoś się na niego o tej porze załapie (a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by zainspirować się później, dzień jeszcze nie jest stracony!). Dlatego zapraszam Cię na małe wsparcie estetyczne, zarówno wizualne, jak i dźwiękowe. Niech ten poniedziałek będzie mniej poniedziałkiem, a bardziej piątkiem. Enjoy!







bedervet:

 dark pale


penis-hilton:

ts-ariel:

who is she

what eyeshadow is that?

priveting:

(by nhonho 1)




componho:


 Sem título por Sarita Lolita



 Via Flickr:
 julho 2015

palmingly:


 Untitled by Bri Lamkin

ingelnook:


 Untitled by :: K a t e ::  





7while23:

Pyramids - A Northern MeadowPhotography by Scout Pare Phillips





melisica:



 jordan eil

trippingonmyaesthetic:

similar blog




snowlings:

untitled by forestdreams on Flickr.

melisica:
(by isabel.otoole)




worldes:

Belalp, Valais, Switzerland by Gregory Ramos on Flickr.

socotic:

(18+)

arunaea:


 Untitled by Laura del Rosal Migoya

arunaea:


 An outline of the one you loved in a life that was, that not longer will be by Lisa Ceinos

arunaea:


 000047 by Adriano Sodré


arunaea:


 Untitled by Natasha Wong

arunaea:


 ROZA by ayşegül karatekin







melisica:

 binky-gutman








phreshouttarunway:

Kate Moss in the 90′s







Miłego tygodnia!


Wszystkie zdjęcia z postu reblogowałem na swoim tumblrze, możecie na nim zobaczyć źródła poszczególnych obrazów.